Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~F2eelancer | użytkownik

imię i nazwiskoMichał adresWałbrzych zarejestrowany29.08.2006 @10:41:40 ostatnio na stronie29.04.2016 @11:06:10

Studiuje, pracuję, w wolnych chwilach próbuję coś dizajnować.
A poza tym to siłka i imprezy, o!
Tak w ogóle to jeśli znajdzie się coś ciekawego do zrobienia to piszcie

http://www.fanda.pl fanda.pl
http://www.960pixels.pl 960pixels.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fanda.pl Gadu-Gadu7584276
digarty45 komentarze761 posty na forum136

komputer / sprzęt
am2 4200+ / GF7900GT / 2GB ddr2 Kingston

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~22v    05.12.2006 @00:10:18
Dzięki !
~ellendar    05.12.2006 @00:09:20
Dzięki
_______

zapraszam również tu: http://obiektywnie-subiektywnie.blogspot.com/
~tlinpiks    04.12.2006 @21:18:34
dziekuje
~Xoton    04.12.2006 @18:03:24
Już skończyli akcje, FBI nie będzie ciągle monitorowało rynku nielegalnych serwerów. Zresztą tak mi to jest obojętne. Ale dzisię się NC Softowi, przecież nielegalne serwery tylko napędzały im biznes, darmowa reklama gry a część graczy znużona niedoskonałościami tych serwerów tak szła na oficjalne.

pozdrawiam
~F2eelancer    04.12.2006 @15:57:08
no siem
_______
http://www.fanda.pl fanda creative web
~Shirma    04.12.2006 @14:27:56
dziekam
jak znajde chwilke to sie rozejrze u ciebie, I promise :P
_______
"- Ty, Grucha, a wiedziałeś, że jestem trudnym przypadkiem?
- Jasne. Ty zawsze byłeś trudny, nie tylko przypadkiem..."
~mateosite    04.12.2006 @12:53:11
wpisz b2b (business 2 business)
_______
Fotografia podróznicza http://www.mateosite.pl
Wędkarstwo morskie http://www.dorszowanie.pl :D
~odcienieporzeczki    04.12.2006 @00:33:49
dziekuje za komentarz
~yuhime    03.12.2006 @23:32:14
Bo to jest starwarsowe :P
_______
The bridge is crossed so stand and watch it burn.
~Gonzalez    02.12.2006 @23:14:55
hp photosmart 945
_______
Przepraszam z moje ostatnie nieocenianie was

moje alter ego ---> http://joserodruigez.digart.pl
~maffi2    02.12.2006 @21:16:45
dziękuje bardzo mi miło, tym bardziej ze kompelement dotycz mojego zdjecia i mnie nazdjeciu
_______
ostatnim rokiem zegnam sie tu.
zapraszam na http://llea.carbonmade.com/
~OceanZycia    02.12.2006 @20:22:40
Dziki bardzo za komentarz!
Pozdrawiam
~lukaszmarciniak    02.12.2006 @19:05:05
dzieki w takim razie jeszcze raz
~lukaszmarciniak    02.12.2006 @19:03:36
dzieki
~sasukemac    01.12.2006 @13:16:58
niespodziewałem się tu ciebie... ale witam..
_______
I can be as angry as I want to be just watch me burn !! }:ť
~n3gative    01.12.2006 @13:12:25
Dobra one nie będe :P
~qbanet    19.11.2006 @23:23:33
wielkie dzieki Pochwaly takze umacniaja
~str4y    19.11.2006 @22:17:38
portfolio musze update'owac bo lekki zastoj sie zrobil
_______
http://www.dominiktomasik.com - www . dominiktomasik . com
~str4y    19.11.2006 @22:03:03
thanks
_______
http://www.dominiktomasik.com - www . dominiktomasik . com
~Crisem    18.11.2006 @20:08:28
na 100% gIMP i tylko on... eh, ludzie, skoro pisze, ze GIMP to to jest GIMP :P
~abrakadabrara    09.10.2006 @12:47:32
no wiec jesli jestes typem samouka to tutaj---> http://www.ebookshare.net/tag/Flash+8 i tylko po ang. , a tak to zostaje ksiegarnia jeszcze, ewentualnie szkola
pozdrawiam
_______
rób to, co według ciebie słuszne, bo i tak będą cię krytykować
~arith    02.09.2006 @11:36:32
Hej

Nie ja bede kodowal projekt, tym zajmą sie ludzie od tego ; )
~F2eelancer    01.09.2006 @02:39:01
hi
_______
http://www.fanda.pl fanda creative web
~n3gative    30.08.2006 @18:23:48
Witaj na digarcie one . Pozdro
Poprzednia strona 1 ... 6 7 8 9
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt